دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود موسیقی بی کلام

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود موسیقی بی کلام

پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ جدید فکر من نباش با صدای مهدی یراحی + متن آهنگ

دانلود آهنگ فکر من نباش یراحی , دانلود آهنگ جدید یراحی با نام فکر من نباش

mehdi yarahi1 دانلود آهنگ جدید فکر من نباش با صدای مهدی یراحی

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی با نام فکر من نباش

متن آهنگ فکر من نباش مهدی یراحی

.

.

دانلود آهنگ فکر من نباش مهدی یراحی

آهنگ فکر من نباش یراحی

دانلود آهنگ فکر من نباش

آهنگ جدید مهدی یراحی فکر من نباش

آهنگ فکر من نباش


وی افزود: دو نفر ضارب با رهاکردن خودرو از محل متواری شده و بلافاصله سایر واحدهای گشتی در محل حاضر و مصدومان را به بیمارستان انتقال می‌دهند که در حال حاضر یکی از مأموران از بیمارستان مرخص شده و حال عمومی مصدوم دیگر خوب گزارش شده است.

وی بیان کرد: با تشدید اقدامات انتظامی و طرح مهار در سطح شهرستان خمین، ماموران گشت پاسگاه رباط مراد در ساعت 3 و 30 دقیقه در ورودی خمین از سمت گلپایگان اعلام می‌دارند که دو دستگاه خودرو زانتیا به سمت محور خمین به سمت الیگودرز متواری شده‌اند که ماموران به سمت آنان تیراندازی کرده که یکی از خودروها مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفته و متوقف می‌شود و در این فاصله، رانندگان خودروها را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف پنج جفت پلاک جعلی از خودروهای کشف شده خبر داد و اظهارکرد: در استعلام صورت گرفته از خودروهای کشف شده مشخص شد که خودروی پژو پارس که سرنشینان آن با ماموران انتظامی شهرستان خمین درگیر شده بودند سرقتی از شهر اراک بوده و دو دستگاه خودرو زانتیا کشف شده نیز از استان اصفهان سرقت شده بودند.

به گفته ملکی، تلاش برای دستگیری سارقان مسلح همچنان ادامه دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی