دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود موسیقی بی کلام

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود موسیقی بی کلام

پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی با نام معروف 

 دانلود موزیک ویدیو معروف شادمهر عقیلی

Download New Music Shadmehr

134 دانلود آهنگ جدید معروف شادمهر عقیلی + موزیک ویدیو ( فول )

دانلود آهنگ جدید معروف شادمهر عقیلی به همراه متن اهنگ

دانلود ویدیو موزیک معروف شادمهر

آهنگ معروف شادمهر

ویدیو موزیک معروف شادمهر

دانلود آهنگ معروف شادمهر

معروف شادمهر عقیلی

ویدیو معروف شادمهر

متن آهنگ معروف شادمهر


وزارت خارجه ایران هم قبل از این به شدت از بازداشت رهبر مخالفان شیعه در بحرین انتقاد و از این اقدام ابراز نگرانی کرده بود. 
 
در سایت وزارت خارجه ایران آمده است: به دنبال افزایش فشار و سخت گیری ها بر جمعیت های قانونی و شخصیت های سیاسی و مذهبی بحرین ، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به تشدید رویکردهای امنیتی توسط حکومت بحرین و هم پیمانان منطقه ای و غربی این کشور ابراز نگرانی کرد. 
 
مرضیه افخم با تاکید بر اینکه این گونه اعمال شرایط را پیچیده تر خواهد کرد به مقام های بحرینی توصیه کرد به جای اتخاذ رویکردهای تکراری با اقدامات اعتماد ساز، زمینه را برای انجام گفتگوهای جدی بین حکومت و مردم فراهم سازند. 
قبل از این دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو هم از صدور حکم زندان طولانی مدت علیه شیخ سلمان ابراز نگرانی کرد. 
 
وکلای شیخ سلمان گفته اند که او با اتهامات خطرناکی از سوی مقامات بحرینی روبه رو شده که از جمله می توان به فراخوان برای سرنگونی دولت و کمک گرفتن از قدرت های خارجی علیه دولت بحرین اشاره کرد. 
 
دولت بحرین و آمریکا روابط بسیار نزدیکی دارد. بحرین میزبان ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا بزرگترین پایگاه نیروی دریایی این کشور در منطقه است. 
بحرین از سال 2011 تاکنون شاهد اعتراضات مردمی ضددولتی است. 
سایت وزارت خارجه ایران از پیگیری شخص وزیر درباره موضوع بازداشت شیخ سلمان خبر داد و نوشت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در واکنش به بازداشت غیر منتظره آقای شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت سیاسی الوفاق بحرین گفت: برخوردهای قهری با رهبران مورد احترام مردم که برغم شرایط سخت سیاسی و امنیتی سالهای اخیر از مشی مسالمت جویانه برای پیگیری مطالبات مردم عدول نکرده اند، بر پیچیدگی اوضاع خواهد  افزود و مخاطرات و تهدیدات را افزایش خواهد داد. وزیر خارجه کشورمان ضمن اینکه خواستار آزادی فوری ایشان شد، افزود: واکنش های بین المللی و مجامع و مراجع دینی مذهبی به دستگیری آقای شیخ علی سلمان نشان می دهد که ایشان از احترام زیادی برخوردارند و مشی اعتدالی ایشان و جمعیت الوفاق مقبولیت مردمی و بین المللی دارد. 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی